FAQ

Операція - це обробка документа в програмі 1С, який відображає результат зміни фінансової структури активів і зобов'язань підприємства (прибуткова / видаткова накладна, акт надання послуг, митна декларація, платіжне доручення, касовий ордер, податкова накладна, акт списання, нарахування та виплата зарплати, інші ).

Після підписання договору, за Вашим підприємством закріплюється група співробітників компанії «Віннком-Брейн» з урахуванням конфіденційних принципів і договірних відносин: бухгалтер по банку, бухгалтер по кадрам і зарплаті, бухгалтер по первинній документації і старший бухгалтер.

Обмін інформацією відбувається за допомогою електронної пошти або через електронну папку загального доступу (при наявності у співробітників Вашої компанії доступу до бази 1С).

Для оперативної обробки інформації, від імені Вашого підприємства призначається відповідальний співробітник. Відповідальний співробітник, в свою чергу, по мірі надходження документації від контрагентів Вашого підприємства, надсилає (або викладає в обмінну папку) скан-копії (фото) документів, а також інформацію для формування видаткової документації. Бухгалтерія обробляє копії документів, потім відбувається заміна копій на оригінали, які Ви надсилаєте «Нової поштою» в наш офіс 1-2 рази на місяць або щотижня, в залежності від обсягу документообігу.

Оригінали архівуються з реєстрами документів і повертаються Вам за актом прийому-передачі.

Вартість залежить від основного виду діяльності Вашого підприємства, статусу реєстрації платника ПДВ та кількості оброблених операцій за звітний місяць.

За підсумком закриття звітного періоду (відповідно до фактично оброблених документів) в програмі 1С відбувається автоматичний обрахунок операцій, і на підставі зафіксованого в Договорі пакета послуг, формується вартість послуг.

Договором передбачено, що компанія «WinnBrain» компенсує штрафні санкції, сплачені Замовником на підставі актів перевірки і рішень контролюючих органів, якщо дані санкції викликані некваліфікованими діями співробітників Виконавця, що призвели до їх нарахування.

На підставі попередньо наданих Вами даних за допомогою електронної пошти, бухгалтер формує видаткову документацію і висилає Вам електронною поштою назад, в разі, якщо дана послуга входить в пакет послуг, зафіксований в Договорі.

Для подачі звітності та реєстрації податкових накладних, компанія «WinnBrain» використовує єдину комп'ютерну програму "M.E.Doc" для всіх своїх замовників. Це єдина актуальна програма з усім необхідним набором функцій і інструментів.

Також, програмний комплекс пов'язаний з програмою обліку 1С, що виключає можливість помилкового введення даних в ручному режимі.

Крім вище перерахованого, програмний комплекс "M.E.Doc" розміщується на захищених серверах компанії «Winnbrain» з функцією резервного копіювання даних.

Електронні ключі підприємства, які використовуються для роботи з програмою "M.E.Doc", також підходять і для роботи в електронному кабінеті платника податків на сайті ДФС.

Фахівці нашої компанії користуються електронним кабінетом тільки для проведення звірки по податках і зборах, перевірки статусу поданої звітності, інформації з ЄРПН (для платників ПДВ).

Так звісно. Передбачено пакет «Економ» для обробки всіх операцій і подача звітності без виписки первинної документації. Також, при наявності бухгалтера в штаті Вашого підприємства, пропонуємо співпрацю по індивідуальному тарифу, в який буде обов'язково входити перевірка роботи бухгалтера і подача всієї необхідної звітності.

Абсолютно вірно. У завдання менеджера входить комунікація між Вами і співробітниками бухгалтерського відділу з питань, що виникатимуть в процесі роботи

Додатковий доступ до системи «клієнт-банк» або «інтернет-банкінг» Вашого підприємства оформляється для бухгалтерії без права підпису і без ідентифікування співробітника нашого підприємства, з функціями перегляду і правом створення платіжного доручення.

Підписувати і оплачувати створені платежі має права тільки директор Вашого підприємства або уповноважена особа.

Доступ до "клієнт-банк" прискорить процес обробки банківських операцій, що досить важливо, тому що від цього залежить робота всього бухгалтерського відділу та отримання своєчасної інформації керівником підприємства про наявність заборгованості з контрагентами та бюджетом.

Для оформлення додаткового доступу Вам необхідно звернутися до менеджера Вашої банківської системи.

Так це можливо. В даному випадку, з Вашого боку необхідно забезпечити віддалений доступ для бухгалтерської групи наших співробітників, що працюють з Вашим підприємством. Так само, необхідно забезпечити захист сервера належного рівня, проводити своєчасне оновлення програмного продукту і створити резервну копію баз даних.

Так. Правильне і своєчасне оформлення співробітників, розрахунок необхідних виплат, а також податків і зборів, відповідно до чинного Законодавства, входить в послуги кадрового супроводу Вашого підприємства.

Досить скан-копії реєстраційних документів, наданих в електронному вигляді відповідно до переліку, який надішле Вам наш менеджер.

Реєстраційні дані Вашого підприємства перевіряються через офіційні сайти відповідних державних служб.

Здійснення обов'язкових платежів до Державного бюджету, фондів державного соціального страхування та інших зборів і відрахувань, передбачених законодавством, покладено на підприємство.

Бухгалтерія проводить відповідні нарахування і висилає Вам пам'ятку з реквізитами та сумою на сплату податків і зборів (при наявності доступу набирає платіжне доручення в клієнт-банку) із зазначенням кінцевого терміну оплати.

Контроль сплати податків проводиться по банківській виписці (квитанції) або через електронний кабінет платника податків. У разі відсутності даних про сплату, Вам висилається повторне нагадування про своєчасність або порушення терміну оплати даного платежу.

Так. Для відновлення бухгалтерського обліку за попередні періоди необхідно надати всю первинну документацію за даний період: банківські виписки, відомості нарахування та виплати заробітної плати, всі прибуткові і витратні документи.

В процесі роботи і аналізу заборгованості з постачальниками і покупцями, бухгалтерія буде запитувати у Вас відсутні для роботи документи.

Вартість прямо залежить від обсягу документообігу. В кожному окремому випадку, вартість формується і узгоджується індивідуально.

Не знайшли відповіді на своє питання? Зв'яжіться з нами! Наші менеджери нададуть Вам безкоштовну консультацію.

Дізнатись детальніше

Зворотній зв'язок